Tisdag

Okej. Nu är det 6 dagar kvar till ortopedtiden. Jag räknar ner nu. Har sådan nojja över att de inte ska hitta något märkbart. Vad gör man då liksom. Men sannolikt så kommer de att se något iallafall.
 
Det är 8 dagar kvar tills det är dags att börja försöka jobba igen. Armen känns hela tiden men senaste 4 dagarna har det varit mycket bättre. 
Jag fokuserar nu min ensamma tid på fysisk och mental avkoppling och återhämtning. Dagarna är inte direkt långa,jag har mycket att fördriva tiden med. 
 
Pratade med Nathanael nyss nere på Öland. Han har det bra och förbereder för halloween hos mormor  och morfar. Saknar honom redan..
 
Jag älskar ju Netflix serien the crown som den historienörd jag är. Hittade nu i dagarna en dokumentärserie på SvT play som heter house of windsor . The crown handlar ju om engelsk historia med fokus på drottning  Elisabeth II. Så den dokumentären har jag slukat. 
Det finns mycket på play kanalerna i dokumentärform. Rena guldkorn. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback