Skön fredag

på väg till simhallen för första test att simma efter min axelskada. Ska köra några längder och prova på sen avrunda med jacuzzi för värmebehandling. 
 
Varit 4 timmar hos Anette I dag. Haft så trevligt. Jobbar alltid mycket att prata om. Kan säga att tant Jenny minst sagt var poppis som kom med godis till alla fyrbenta. Till och med merparten av skyggisarna var framme. Bjarne hade jag sett framme en gång på långt håll annars brukar han ligga under soffan. 
Jättekul. Det var så roligt att få lägga tid på Jimmy. Han har blivit försummad nu när jag haft kissen på kollo hos mig. Kissen,han brydde sig inte så märkvärt av besök. Han morsade några gånger seb gav han Hugo en tuff match. 
 
Skön fredag I dag. 
 
Hugo 🙂
Jimmy och Bjarne 🙂
Banjo🙂
Lucia 🙂
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback