Shopping och sjukstuga

Känt mig så trött idag. Sovit jättebra inatt men ändå så trött. Var iväg ett par timmar idag till återbruket och slängde lite bråte och sen en vända i Bromma blocka och solna C. Började frysa som en tok i Bromma.blocks. Det är iofs inte ovanligt för att vara mig. Jag fryser väldigt lätt och ofta. 
I Solna C efter att ha ätit lunch så fick jag världens huvudvärk från ingenstans som eskalerade i raketfart. Bär vi kom hem blev det treo och nedsläckt i soffan. 
Har fortfarande ont i huvudet 1 timme senare men känns lite bättre. Har dock feber. Det här var inte det jag hade tänkt mig idag. Så lite besviken då planerna var helt andra. Men men. 
 
Längtar efter Nathanael massor. Imorgon kväll kommer han hem. Ringde på Messenger idag och pratade lite. 
 
Nu ska jag planera om kvällen till febervänlig. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback