Rutinerade

Börjar bli rutinerade vårdbesökare i familjen..
Det är mycket spring nu med allas hälsa. 
Jag har ortopedbesök 2/11, cellprovtagning 4/11 och rehab 3 gånger i veckan. 
Nathanael har sjukgymnast imorgon, ortopedbesök 20/11 och tandläkaren 14/12 och två läkarbesök föregående vecka. 
Marcus har bytt ut sitt spring hos sjukgymnasten och kiropraktorn till att springa med Eva istället för tillfället. 
Vi har att göra. 
Så tacksam dock att vi bor i ett land med relativt bra sjukvård som inte barskrapar ekonomin. Det känns tryggt. 
 
Nya garderobsdörrarna är på plats. Vilken pärs. Det var inte så enkelt som det stod att det skulle vara. Hua. Enarmad som man är så kunde jag inte bidra helt men hjälpte till att hålla,rikta och hämta prylar. 
 
Haft riktigt ont ner i armen i gårkväll och natt. Jag hade också ögonmigrän (vad jag tror att det är) så kunde knappt se på varken tv eller mobil. 
 
Imorgon ska jag till frisören och snygga till håret,nyansering inte klippning. Och så sjukgymnasten med Nathanael. Däremellan en långpromenad. Det behöver jag känner jag. 
 
Måste ringa jobbet och lämna statusuppdatering också. Jag saknar jobbet faktiskt. Jag trivs ju där. Första veckan har varit rätt skön att få landa och lyssna på kroppen men nu vill jag tillbaka till mina rutiner..Jag hoppas jag håller att återgå på måndag. Tyvärr står vi ju stilla i vidare planering med rehab då jag först måste göra ultraljudet innan man kan planera vidare. 
 
En kopp kaffe och lite 2cellos nu. Lyssna på dom om ni inte gjort det redan. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback