No,inte förkylning också

Från ingenstans så blev jag jättekrasslig. Alldeles rosig i ansiktet,lite ont i halsen och yr i huvudet. Känner mig frusen så in i norden. 
Jag orkar verkligen inte en förkylning Nu. Samtidigt kan det vara bra att beta av det när jag redan är sjukskriven. 
Lite orolig över att det är tungt i andningsvägarna. Hade så otroliga problem med det under coronan som skrämde mig. Har inhalator kvar sedan coronan. Den åker fram nu.
Hittade ingen bild på mig i glasögon. Så bjuder på en ifrån idag. Har 2 par och dom här trivs jag bäst i (tiger of sweden)även om jag inte skulle påstå att jag trivs i ordets bemärkelse i dom. 
 
 Det blir renskav ikväll. Not for me dock. Det är något som jag verkligen får kväljningar av. För mig blir det soppa,passar bra med tanke på min begynnande förkylning.
 
Trevlig helg 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback