lättnad

Det där uttrycket det känns som en sten föll från mina axlar. Precis så. 
Mötet i skolan gick bra. 
Vi kom fram till mycket på 50 minuter. Bra planering, återkoppling och delmål. 
De var jätteproffsiga på att involvera Nathanael, kuratorn var verkligen toppen. Nathanael är positivt inställd till kuratorn 1 gång i veckan för att prata ut. Tack och lov amen för det. 
Det är precis vad han behöver enligt min teori. 
Det känns bra och det är sagt att samtliga lärare ska ringa eller maila om de märker bortfall eller efterhalka i ämnena så det snabbt går att rädda upp. 
Hans mentor är verkligen toppen som jag nämnde tidigare. Känns så skönt. Efter flera tunga år med lärare som varken lyssnat eller haft kunskap i bemötande. 
 
Ikväll kan jag släppa ner axlarna en bit. Sen om jag kan upphöra med mitt grubblande det är en annan sak :) Jag och mitt grubbleri, det skulle kunna bli en lång och rörig bok det.
 
Nu ska jag laga mat i sällskap med lite musik. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback