Fredagskväll

Vilken dimma det är. Verkligen spöklikt. Det var längesedan jag såg sån här tät dimma..
Passande till Halloween för de som firar det. 
Soffläge nu efter simhallen. Körde 8 längder. Kändes inte i armen under simningen men när jag stannade upp kort mellan  längderna så gjorde det ont..Får se hur det känns imorgon. Jacuzzin gjorde förhoppningsvis susen. 
 
Bäddat ner mig i soffan i pyamas redan. Fryser. 
Fastnade i nån historiekanal ett tag. Känner för film ikväll. Ska kolla runt vad som finns..
Såg nån film med John travolta i rollen i början av veckan som M valde. Slutade med att jag såg klart hela och tyckte den var bra medan någon annan sov bort den 😂
 
Pratade med Nathanael och mamma nyss..mamma och Thomas har blivit sjuka. Covid symtom..hoppas verkligen inte det. Blir N sjuk så lär vi behöva hämta honom då han inte kommer att få åka bussen hem som planerat. Får avvakta och se vad som händer. 
 
Hoppas ni har en bra fredagskväll därute..
 
 
Mamma skickade bild från gravarna idag när de var och tittade till vid stugan. De satte dit LED ljuset som jag köpte. Nu kommer det lysa på årsdagsrna. Det känns bra.. 
Så här såg det ut i maj när gräset var nysått. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback