Förändring

Okej. Det blev ändrade planer hos frisören idag. Hade tänkt göra en quickfix av min blondering från förra året. SÅ blev det inte. Har istället gjort en mörkare ombrebotten som smälter ner i mina gamla ljusa slingor. Känns bra. Men måste vänja mig innan jag är nöjd. Ni vet,jag och förändring. 🤭 
Lite mörkare i verkligheten än på bild. 
 
Sjukgymnasten med Nathanael idag gick jättebra. Vilken toppenkille till sjukgymnast. Fick med sig Nathanael på tåget direkt. Försvagad meridian nånting. Alltså muskelsenan på insidan av knät. Samt dålig balans vilket vi redan visste. Fick träningsprogram som ska utvärderas om en månad efter att han varit hos ortopeden. Det blir nog bra det här. 
 
Laddar energi för att ta tag i lite små måsten hemma innan det är kväller. Blev seg känner jag. 
 
Imorgon rehab kl 9. Valde det medvetet för att komma upp i tid. Ligger annars kvar i sängen för länge. Inte alltid jag sover men kan lyssna på musik,ljudbok eller podd till 10 tiden annars. Måste behålla rutiner så det inte blir alltför jobbigt att komma tillbaka till jobbtider  
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback