Att skriva eller inte skriva

Jag har ju haft den här bloggen väldigt länge.
Syftet med den här hela tiden varit att skriva om sånt som faller mig in från stunden. Det ett väldigt varierat innehåll om man kikar tillbaka..
Tanken med att jag har tagit upp skrivandet igen efter flera år av skrivtorka är att ha det som en ventil. 
Jag tänker att jag skriver till mig själv och nån mer. 
För oavsett om en läser eller om 100 personer läser så jag vet jag att nån har läst och då har jag sagt det jag skrivit högt. 
En ventil alltså. Sen hur länge denna lust till att skriva i bloggen håller i sig vet jag inte men för stunden kändes det rätt att börja igen. 
Jag vet ju inte vilka som ens läser mitt blaj,vilka som vill ta del av mina rader utöver en och annan vän då det inte är något som jag kan se. Men det är oväsentligt. Jag skriver för min egen skull och om sedan folk väljer att läsa och sedan kommentera (privat eller öppet)så  är det en bonus. Fick häromdagen en fråga exempelvis. Den ska jag svara på inom kort är det tänkt. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback