Advent och lite annat

Min specialdesignade frukostmugg. Jag älskar den. Den bilden ger mig sån känsla av att dom är med mig. Saknar ihjäl mig vissa dagar. ❤
 
 
 
Vaknade tidigt idag. Redan runt 05. Drömt oroligt inatt och vaknat i omgångar. Känner mig inte speciellt trött nu men lär komma senare. 
Har rehab 9:30. Min sista innan ortopeden  i nästa vecka..
Efter rehab tänkte jag ta en långpromenad. Det regnar inte idag,så skönt. Senaste promenaderna har varit i iskallt slagregn..
 
Som jag längtar till advent. Ni som vet ni vet ju hur mycket jag älskar advent och att adventspynta..Har varit min favorithögtid så länge jag kan minnas. 
Som liten minns jag första kvällen när min pappstjärna i orange (sån klassisk som de flesta hade) satt uppe med mina tomtegardiner.  Jag låg länge och tittade på stjärnan.. Det är ett härligt minne. 
Så Det kliar i fingrarna nu att få börja hänga upp julgardiner och stjärnor. Det är en mysig tid. Julkalender, stjärnor, mandariner,pepparkakor och glögg (inte starkvinsglögg det är inte gott). 
Men får vänta några veckor till. Men den som väntar på nåt gott...
 
Det är snart november. November medför alldeles för många årsdagar. Så många som gått bort i november och december. Det var några mörka år på raken där mellan 2012-2017 i nov-dec. 2017 var värst. Då var jag trasig som ord inte kan beskriva. 
 
Börjar bli dags att ta mig upp ur sängen. Ska nog lyssna på några favoritlåtar först.🙂
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback