vintersport

Sovmorgon idag. Sovit nästan 11 timmar dock väldigt oroligt. Vaknade flera gånger i natt. 
Tittar på skidskytte vid frukostbordet. 
Jag älskar ju vintersport och har gjort så länge jag kan minnas. Alpint definitivt favoriten. Så jag blir så glad varje år när säsongen drar igång. Nathanael gillar att följa backhoppning och har stor kunskap i resultat och åkare inom det. 
Men någon egen utförsåkning lär det inte bli denna säsong för pga corona. Tråkigt men bara att gilla läget. 
Får nöja oss med längdåkning. Det kan vi kan göra här hemma vid idrottsplatsen.

Dags att vakna till. Sitter fortfarande i min Stampe pyamas. 😂




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback