Tillbaka till vardagen

Vilken energi jag har haft idag. Varit riktigt effektiv och betat av listan på saker jag behövde få gjort i raketfart. 
Härligt med sådana dagar. När allt flyter på. 
 
Imorgon är jag åter i verkligheten. Jag ska återgå till jobbet. Dags att vända tillbaka till Djursholm. Jag hoppas att armen håller. Nu vet jag och framför allt rehab vad som är felet inuti. Det är rehab som stått på sig om att jag inte ska jobba innan man vet hur det ser ut inuti. Jag själv och min envishet har sagt något annat. 
Blir mjukstart med ett kvällspass. Sen på onsdag planeringsdag på hotell i Täby så blir verkligen en mjukstart. 
Men kan gissa att jag ändå kommer att vara trött till helgen. 5 veckors frånvaro gör mycket. Att klockan ringer 04:45 på torsdag ser jag inte så mycket fram emot. Men jag föredrar tidiga pass. Jag vill helst inte jobba kväll. Kvällstid är min aktiva tid i min egen bubbla. När mina tankar och idéer är i full gång och kreativiteten som oftast är som bäst.. Så tidiga pass är helt klart mina favoritpass. 
 
Idag var det kyligt under långpromenaden. Nästan dags för underställ. Jag fryser så lätt om händer,fötter och ben. Har fluffsockor med mig när jag reser utomlands. 😂 det är nästan lite komiskt men så är det. 
 
Har googlat fram en ny middagsrätt till ikväll. Om den är bra kanske jag delar med mig den här. Kul att testa lite nytt. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback