tålamodsprövande

Idag har vi hunnit med lite av varje. 
Jag och Nathanael var ut till Barkarby. Ikea bland annat. Köpte nya dra på lakan bland annat till sängarna. De har så härliga i linne där. 
Julservetter,doftljus med jultema och Lite annat blev det också. 

När vi kom hem har vi alla gjort lite på varsitt håll. jag valde att gå ut och sätta upp ljusslingorna för i år. Införskaffat en ny till framsidan. Vi brukar ha i buskarna på framsidan men i år har vi sån "istapps" likande på staketet i stället. Blev bra efter en kamp. 
I trädgården på baksidan brukar vi ha en vit slinga i buxbom busken. Inte år. I år valde jag att sätta mulitfärgade slingan i trädet framför gäststugan. Herregud. Jag fick klättra och höll halvt på att slå ihjäl mig och det var trassel och jävulskap  men skam den som ger sig. Den är nu uppe i trädet. 

Ska nu vidare och handla mat inför veckan. Sen hem och ta emot Kissen som återvänder till bantarkollo ikväll. 

Vilsam kväll i soffan sen..längtar redan. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback