Söndag i fokus

Hyfsat mycket att göra idag. Det här rullat på från lunch och framåt. 
Sitter i soffan nu och varvar ner. 
 
Upplevde nåt läskigt på Ica maxi idag. 
Har haft oregelbundna hjärtslag med dubbelslag en tid. 
Något som jag tänkt att kolla upp. 
Gick runt med min vagn på maxi och min inköpslista och kände mig behagligt lugn. Plötsligt går hjärtat bananas och får hårda dubbelslag och blir illamående. Hade full fokus på det jag behövde göra och det snabbt. Hela maxi snurrade och jag ville bara bli klar med handlingen. Väl i bilen fick jag fokusera på andningen. Panik var inte aktuellt. Åkte hem och packade upp och nu sitter jag här. Det här lugnat ner sig nu men har dubbelslag då och då. Otäckt. 
 
Ska åka och hämta upp Nathanael ikväll som kommer hem med bussen från Öland. Men innan det lite mat och torsdagens avsnitt av bytt är bytt. 
 
Gårdagen blev inte som planerat men ändå helg okej. 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback