rörigt i kontoret

Har massa tankar om allt möjligt ikväll. Skulle kunna skriva en bok men får inte ut en vettig rad. Jag påbörjar men raderar. 
Det är något som blockerar mig ikväll. 
En märklig känsla. 
Försöker bota blockaden med musik..
Musik är verkligen något som kan trigga igång mina tankar och framför allt mina känslor och det i sin tur mitt skrivande.
Skrev ett långt i inlägg för några kvällar sedan. Det ligger i utkastet. Ett sånt där "Only make sense to myself inlägg". 
Varför skriva om man ändå inte postar kan man kanske tänka?
Ja varför skriver man dagbok och har gjort i alla tider,vem skriver man till?sig själv?ett arv till framtiden?
Lyxiga med elektronisk text är att man kan ändra sig en vacker dag och bara trycka på publicera. 

Trivs i köket..Lagar mat. Spelar musik. Dansar runt och sjunger med. Alla är på fotbollsträning så bara stackars Kissen som får stå ut 😂


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback