race fredag.

Full fart hela dagen.
Tränat. Handlat. Städat. Tvättat. Bäddat rent. Pyntat. 
Klar. Måste ta en kopp kaffe och vila. 
Handlade julklappar till mina syskonbarn idag. 
Kelly 3.5 år och Jamie 2 år
Kelly blev jag klar med idag men måste komplettera till Jamie. Köpte en så fin klänning till Kelly (hon älskar klänningar)med leggings till och ert par leggings till med frost motiv. Handlat lite annat småsaker innan så hon är klar. Jamie köpte jag en tröja till idag sen måste jag köpa en byxa till den. Nån sak med men vet inte vad.  Måste klura. 

Nathanael är klar i huvudet men har inte handlat än. 

Huset är helt städat. Skön känsla. Jag gillar ordning och reda. 


Trevlig helg. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback