övernaturligt och onykterhet.

Sovmorgon idag för mig och Kissen. Vi låg i sängen till kl 9 och lyssnade på julmusik. 

Han var då märklig sen. Livrädd och stirrade ut i köket. Följde något med blicken som inte jag kunde se. Var inte sugen på att komma ut och äta frukost men kom till slut men vände sig om hela tiden och kollade mot samma håll som innan. Creepy. Jag tycker ju att det övernaturliga är så läskigt. Intressant men läskigt. Såg en del saker som liten som skrämde mig. Hur som så var Kissen helt stissig ett bra tag. 

Inatt drömde jag att jag var på en solig strand. Solnedgång och lång fin strand. Palmer och apor (??). Plötsligt tappade jag synen. Det gör jag ofta i mina drömmar. När jag återfick den så satt jag på ett torg. Jätteonykter Men ändå klartänkt. Men ingen styrsel i kroppen och kunde inte prata som folk. Märkligt nog ingen otäck dröm. Bara konstig. 
Funderade på det där med onykterhet när jag vaknade. Har nog bara haft 3 kanske 4 vändor där jag varit i det skicket som i min dröm. 3 st säker på. 
Millennieskiftet. Grannen på Ölands 90 års kalas 2012 och julfesten med jobbet 2016. 
Not my proudest moments. 
Onykter har man varit i sina dagar men har alltid haft koll på läget och varit klar i huvudet. Ja förutom 3 gångerna ovan då. 
Jag vill ha kontroll över min egen situation, eller jag behöver ha det för totalt lugn så har nog haft det med mig från unga dagar och framåt. 
Drömmen inatt var märklig. Konstigt hur man får ihop det ibland. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback