Obefogat bemötande och givande konversationer

Kände mig lite låg ikväll. Blev bemött på ett otrevligt sätt och personen var anklagande. Jag blev först arg och sen lite nere. Började fundera om jag gjort fel. Tvivlet på mig själv triggades igång. Pratade med tre olika och ingen av dom tre förstod varför personen var så som hon var. 
Jag vet att jag inte har gjort fel..Jag vet det men blir ändå nere. Det är väl baksidan med att ha känslorna utanpå kroppen.. 
 
 
Fick ett mail nyss som livade upp mig. En person från förr som jag efter långt velande kontaktade. Personen mindes mig och nu skriver vi mail till varandra. Det är en givande konversation och jag ser fram emot hans mail. 
Det är salig blandning av innehåll. Det får mig att tänka, reflektera och känna efter. Och jag får ställa svåra frågor tillbaka. Det känns som att personen förstår mig. Och jag förstår det han menar. Tacksamt för någon som oftast inte matchar in i mängden. 
Ja, det var ett onödigt velande verkar det som. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback