Micaela

Idag är det inte bara Elsa och Emils årsdag det är dessutom min bästa vän, min livssyster och partner in crimes födelsedag. 
Sedan 1989 har vi varit medresenärer i varandras berg och dalbana till liv. Vi har sett varandra i våra absolut mörkaste dagar men också i våra ljusaste och allt däremellan. 
Vi är väldigt olika men på vissa punkter väldigt lika. Lika lätt som det är att förstå sig på varandra,lika lätt har vi också att förstå varandra ibland. 
Hon är en utmaning ibland men det är en av många saker jag älskar med henne. 
Grattis på födelsedagen Micaela. Nu är du ett år äldre än mig igen 🙂
Och ja du får ta en tårtbit till men bara om du kommer ihåg var vi parkerade bilen annars bara en bit och vi får ta cykeln vi fick av far. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback