Markus och Håkan

Ligger i sängen och lyssnar på Markus Krunegård. 
Min kompis sa för nåt år sedan 
"Du som älskar Håkan,du måste lyssna på den här killen"
Det gjorde jag inte. 
Sen såg jag en tolkning av en av hans låtar i så mycket bättre på jobbet i lördags. 
Så nu ligger jag här. 
Är inte begeistrad 
Jag älskar Håkan Hellströms 2 första album. 
Resterande album gillar jag inte. Så jag gillar tidiga Håkan kan man säga. 
Markus - Norrköpings musikaliska guld 
Vete tusan om jag är benägen att hålla med. 
Låttexterna är fantastiska (djupa och svåra precis i min smak) men tyvärr är jag inte för rösten. Men förhoppningsvis så kommer det fler tolkningar i så mycket bättre. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback