måndag kväll måndag kväll

Full fart på jobbet. Ambulans incident. Sånt är mentalt jobbigt..när man ska lugna,krama och stötta någon med kognitiva handikapp. Men det ingår i jobbet.
Promenerade längs vendevägen idag. Hu vale vad kallt det var. Usch. Imorgon bitti ringer klockan 04:50. Hem om en stund..ladda om..

Fick en bild på skickad till mig idag
Jag är osäker på vilket år det är. Nästan säker på 2006. Det är iaf hemma i min lägenhet på viksäng och jag har förfest med mitt tjejgäng.ett sånt härligt påtvingat kort som jag avskyr. Det syns på hela mig. 
Roligt att skratta åt så här 14 år senare. Helt galet. 14 år. Känns som max 5 år sedan. 
Men sen när man tänker på hur gammal Nathanael är så blir det mer logiskt. 
Rolig tid iaf var det.  





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback