hjärtsvid

Fick upp ett sånt där datumminne man får på Facebook. En bild och ett inlägg från dagens datum 2016. Det brände och sved i hjärtat. 
Dök ett tag inuti men tog mig upp rätt snabbt

Är riktigt trött i kroppen ikväll. Lång händelserik dag på jobbet har slitit på min axel och min ork. Promenerade i rask takt från Djursholm till Danderyds sjukhus efter jobbet..
Direkt hem och laga mat,duscha och plugga inför fysikprov. Avslutade med ett sjöslag ända ut i tvättstugan efter att Nathanael badat.
Har äntligen lagt mig ner. Känns att klockan ringde när den gjorde imorse. 
Vetekudde,rehabövningar och ett serie avsnitt nu. Ladda om för morgondagen. Fredag. Jobbar dagpass sen ledig tre dagar. Hade planer på att åka till landet med min föredetta kollega men hon behövde boka om i sista stund. Skönt med en 100% oplanerad helg. Brukar bli dom bästa. 

Jag behöver boktips omgående. Börjar bli snålt på "att läsa listan". Tar tacksamt emot tips. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback