Here we go again

Hörde mig för inför måndag hur statusen är på jobbet..
Blev mycket ledsen och väldigt trött. 
En har rest till evigheten och in kommit en ny. Det var inga bra nyheter alls då nya situationen är allt annat än stabil. 
 
Jag fick Flashbacks från tidigare boendegrupper jag haft på mitt förra jobb där vi under en ganska lång period hade fyra stycken av kategorin vi fått in en av nu..
Jag orkar inte. Jag vill inte. 
Men det ingår i jobbet. Man vet aldrig vem och med vad som kommer härnäst. 
 
Nya tag. Jag måste söka nån form av motivation. 
Ärligt talat så vill jag bara grina just nu. 
Ni som jobbar med detta vet säkert vad jag pratar om utan att ha sagt för mycket. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback