God morgon

God morgon. 
Mycket piggare idag. Det var då galet vad trött jag var igår. Först på tidiga kvällen som jag kom igång  lite grann. Invigde Nathanaels nya ticket to ride spel som han fick när han fyllde år. Tyvärr vann jag inte då ungen hade bättre strategi än mig. 
Han fick Nordamerika versionen. Han hade Europa versionen sedan innan men den lämnade vi kvar i stugan så vi även kan spela när vi är där. 
Sällskapsspel är så roligt. Jag gillar strategi spel men också frågesport och brädspel. 
Älskar Alfapet. Min lillebror brukar kalla mig för pensionären för att jag älskar Alfapet och det är bara jag och våran styvpappa som orkar sitta i timmar med det. 
 
Apropå spel så hittade jag ett Yatzy med jultema tidigare i höstas. Med julmotiv på tärningarna. 
Det var ju inte ens att tveka på. Ska inviga det till advent. 
Har en julkortlek i samma serie som N fick av Eva nåt år. 
Kul grej för den som är tokig i julen och det är vi ju här hemma lite till mans. 😂
 
Har en telefontid med rehab i dag  för att prata om resultatet från ortopedsbesöket som skulle ha varit i måndags. Så vi får väl prata om annat då eftersom jag Ska dit först på lördag. 
 
Solen lyser i dag men kallt var det. Det är fotbolls derby på söndag där AIK ska möta Djurgården så Nathanael ska ha kompis över för att se matchen..De ska se matchen ute i gäststugan så tanken är att städa upp därute i eftermiddag när dagens to do's är klara. 
 
På måndag återgår jag till jobbet. Om jag får klartecken från ortopeden på lördag. Husläkaren avrådde i förrgår när de fick höra att ortopeden var framflyttad till att återgå som vad som skulle ha varit igår..
 
På onsdag ska vi tydligen ha stor planeringsdag på ett hotell i Täby. Ingen aning om hur de tänkt där med corona och så. Märkligt. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback