en plats att ladda energi

Just nu skulle jag vilja åka nånstans. Typ en stuga med natur runt om,kanske en fin sjö att vandra runt och en öppen spis. Bara andas och bara vara. 
Låter kanske märkligt när man varit sjukskriven i 3 veckor att vilja ha något liknande men det har varit mycket senaste tiden på många olika plan. 
Jag vill inte åka till stugan. Stugan är fantastisk och jag älskar Öland men nej. Något nytt ställe där tankarna kan gå fritt och ny energi finns att hämta. Man kanske skulle kunna kolla på nåt i januari? Tåls att fundera på. 
3 timmar kvar på dagens arbetspass. Funderar på att gå upp till Danderyd sen. Kanske ringa och snacka med nån längs vägen. Jag är så dålig på att höra av mig till folk. Framför allt via telefonen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback