en gammaldags själ i pyamas

Pyamas, lurvsockor och soffläge. 
Ont i axeln. Haft avstämning med sjukgymnasten på telefonen.. Ska hoppa över två övningar som gör lite för ont att utföra men ska fortsätta med övriga övningar fram till nästa spruta den 5/12. 

Ska kolla runt efter någon film att se. 
Dessa filmappar är bra för man kan kolla runt i kategorier. Men jag är en gammaldags själ,jag gillar filmer med baksida man kan läsa. 

Ville se ett avsnitt av ett tävlingsprogram vi ser tillsammans men Nathanael skulle spela fotbolls tv-spel online med en kompis. 

Imorgon ska jag posta en present till min bästa vän. Hennes mormor gick bort i covid i måndags och hon förlorade även sin katt i år så hon behöver en spontan uppmuntran 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback