det brinner i huvudet.

Blixtrande huvudvärk. Känns som hela huvudet håller på att implodera.
Druckit för lite vatten i kombination med ilska. Ingen bra kombo. 
En incident på jobbet gjorde mig fly förbannad. En allvarlig händelse som ansvarig försökte mörka. Helsike heller. Alla gör vi fel ibland på jobbet. Det gäller att vara person nog att stå till svars för det man missat. Rutinerna ser dessutom ut så att vi ska skriva avvikelser på våra egna och andras misstag. Oavsett "rang". Det är väldigt viktigt åt ena hållet(på oss uskor) men tydligen inte åt andra hållet. Då brinner det i huvudet på mig. 
Personen hade dessutom mage att ringa mig,ha en otrevlig ton och sedan avsluta samtalet med att lägga på luren..

Jag vill hem. Känner mig folkilsk. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback