Bullen

Idag är det Bullens årsdag. 
3 år sedan jag satt på jobbet i omklädningsrummet och tog emot telefonsamtalet att det var över. 
Jag jobbade 8-21 den dagen och samtalet kom strax efter lunch. Det var en mycket lång dag. Jag satt på en bänk i omklädningsrummet och grät under hela min rast för att sen samla mig och jobba vidare. 
Finaste Bullen. Jag blev så lättad dagen han gick i fällan under en varm sommardag..
1.5 vecka innan han somnade in så fick jag klappa för första gången och som han gosade. 
1 vecka efter att Bullen dog så stod jag i min vän Anettes hall och där kom vi överens om att nu var skörden av liv klar för i år. Med 5 veckor kvar på året så tyckte vi att det räckte med död. Nu hade vi betat av klart både i hennes och mitt liv som döden löpt amok i under 2017. 
Så blev det inte för någon av oss. 







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback