App strul

Varför i hela friden ska de göra om alla appar stup i kvarten? 
Jag förstår inte..uppdatering och förbättring kan jag förstå men måste man göra om hela upplägget?
Min mail app är helt förändrad och alla kontakter är borta så de måste jag lägga in tillbaka igen. Suck. 
Sen har vi bankappen,auktionsappen och skolplattformen. Fattar nada. Jag blir så trött. Kan upplevas som ett i-landsproblem men för en sån som jag som inte är förtjust i teknik så är det ett problem av hög rang när de ändrar och gör om..
Surar lite nu,jag vet. 
Nu får jag sätta mig och föra över kontakter och andra viktiga saker. 
 
/citronsur 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback