Äntligen helg

Fredag. Sitter i fårullsfåtöljen i övre hallen och laddar energi för sista krafttagen för idag. Så trött imorse. Upplever att jag sov tungt i natt men enligt sömnkurvan som jag har i appen för aktivitetsklockan så var det knappt en timmes djupsömn. Det var så svårt att vakna och jag snoozade flera gånger larmet. Jobbdagen gick i ett. Handlade lite på hemvägen och tog sen en promenad runt fälten. Ska duscha och hänga tvätten sen tänker jag inte göra så många mer knop idag.
Jag visste innan att det skulle bli tufft att komma tillbaka efter sjukskrivning.

Fick en fråga igår av vår arbetsterapeut på jobbet. Hon frågade varför jag inte jobbar inom ett specifikt annat område inom vården. Jag blev lite ställd av frågan men jag förstod vad hon menade. Hon tipsade mig om en arbetsplats och rekommenderade mig att kontakta dom. Hrm..fick något att tänka så att säga 

Trevlig helg 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback