Virrpanna

Ni vet det där när man lägger en sak på en "bra plats" för att i framtiden lätt nå den och lätt veta att där ligger saken. Sen när man behöver saken så minns man inte var det "bra stället" är. Det är mitt dilemma just här och nu. Och ganska så ofta faktiskt kan jag erkänna. 

Kollat överallt. Klädkammaren (eller bråtekammaren), båda utomhusförråden,vinden och gäststugan. Jag hittar den inte. Jag har tillomed bett mamma kolla i deras magasinvind för det kan vara så att jag fått en idé att hon kan förvara den eftersom den ändå ska vara på Öland då det är grej som jag sparat till min brorson Jamie. 

Virrpanna. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback