Virgin river och kyrkor

Sovit som en sten inatt och drömde trevligt. 
Sov till 8. Kollade på 1.5 avsnitt av en serie jag gillar som handlar om en småstad och dess invånare i USA. Charmig men lite spännande. Så mysigt med sådana små samhällen.
Virgin river heter serien om någon skulle vilja kika på den. 

Lite snorig idag och här ett tryck i  bihålorna. Jag hoppas inte att det utvecklas till något mer än så. Vore trist. 

Mörkt och blåsigt idag men tänker promenera ändå. Rundan förbi kyrkan tror jag att det blir. Det är så fint där. 
Tycker så mycket om kyrkor. Det är fantastiskt byggda med så många fina detaljer. Och inuti. Så fint. Memorerade alla kyrkor mellan Västerås och Öregrund när jag var väldigt liten. Ca 4 år gammal. Vi åkte den vägen några gånger varje sommar eftersom farmor drev camping där och jag frågade vad alla kyrkor hette och lärde mig det utantill. 
Jag skulle nog kunna några namn idag men långt ifrån alla. 
Det finns en kyrka på väg ner till Öland som jag är förtjust i. Den är så fin. Gladhammars kyrka. Ligger lite söder om Verkebäck längs med E22:an. Söderköping är också en favorit. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback