sött och salt

Lite utlämnande inlägg Idag men det är vad mitt skrivande i bloggen är till för. Att skriva vad jag känner och har i huvudet. 
Det är gott och blandat.lite sött och lite salt. 
Gillar du inte det så är inte det här något läsande för dig. 

Jag längtar så efter nytt år. Färdig med 2020. 
Jag tycker inte om nyårsafton. Det här jag aldrig gjort så länge jag kan minnas.. inte bara på grund av alla smällare som jag har svårt för utan för jag får alltid en känsla av vemod och separationsångest. Lite märkligt kanske men svårt att förklara. I år känner jag inte så. Inte nu iallafall. Blir alltid rörd på tolvslaget med lite tårar i ögonen. 
Jag ska jobba på nyårsafton..8-15. Så inga storslagna planer på kvällen . Jag har jobbat nyår varje år 6 år tillbaka. Nästa nyår är jag ledig. om jag är kvar på mitt nuvarande jobb och inte nytt schema såklart. Hoppas kunna vara i värmen nästa jul och nyår. Corona. Vänta och se. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback