Pappas tjej

Minneslunden..så vackert. Jag älskar platsen. Den är så pappa.. som älskade naturen och fiske. 
Årsdag idag. Jag har så svårt att ta in att det är 8 år sedan. Jag minns den kvällen i detalj. Men något jag minns ännu mer är imorgon för 8 år sedan. Det är fortfarande den mest surrealistiska dag jag upplevt. Jag kanske skriver mer om det imorgon. 
Jag ska inte skriva något långt inlägg Idag. 
Pappa..Min pappa. 
Jag hade en bra relation med min mamma under min uppväxt men jag har alltid varit Daddys girl och kommer alltid att vara. Han hade många brister. Men han fick mig alltid att känna mig älskad. Alltid. 
Det skulle inte bli som det blev. Han var på väg mot något stort. 
Det är en stor sorg att slutet blev som det blev och att jag inte hann säga hejdå. Men jag är på väg mot något som liknar acceptans..Jag är där och petar. Inom sinom tid är jag där. Min takt. Min tid. 
Jag saknar dig pappi. /Ninni 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback