omskakande natt

Sov helt okej första delen av natten. Vaknade vid 03 tiden i panik. Armen var varm och axeln alldeles svullen. Lade på en svalkande kräm. Lyckades somna om. Sov oroligt och drömde mardrömmar. Vaknade hysterisk. Helt slut. 
Somnade om vid 07 tiden och sov i en timme.
Känns bättre nu. Lugnare. Armen känns inte bra. Vad kan det vara?någon överreaktion? Biverkning?M tyckte jag skulle ringa 1177. Jag tror jag gör det. Får jag bekräftat att det är normalt vid kortisonbehandling så kan jag vara lugn sen. 

Bara Kissen och jag hemma. Lugnt och lite halvmörkt. Bara adventsstjärnan som lyser. 

Det blåser ordentligt idag så håll i er därute. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback