öland

Jag fick en fråga i ett inlägg om var vi befinner oss på Öland när vi är där. 
Vi befinner oss i Rälla på somrarna i stugan. Rälla ligger mitt emellan Färjestaden och Borghom med 1.5 mil åt båda håll. 
På vintrarna befinner vi oss i Jämjö/Sättra. 1.2 mil nord ost om Rälla där min mamma och styvpappa bor sedan 2018. 
Min lillebror bor även på Öland sedan 2013. Han bor i lägenhet i Rälla. Ca 500 meter från stugan. Innan det bodde han i algutsrum och i Kleva och även hus i Rälla. 
Den gula pricken är alltså sommartid i stugan och den röda vintertid i jämjö hos mamma och styvpappa. 

Du som frågade får gärna skriva privat till mig och berätta om du har anknytning till ön. Det vore kul. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback