myrarmé

Sitter hos frisören. 
Det är något med mitt psyke när jag vet att jag måste sitta stilla. Jag har aldrig så mycket energi och så mycket spring i benen som när jag vet att jag ska sitta still en viss bestämd tid. 
Det kan vara frisören,långa bilresor,tandläkaren, föreläsningar/utbildningar m.m 
Det är som att nån kickar igång i huvudet och tänker att nu ska vi jäklas och skickar ner en myrarmé i kroppen. Så frustrerande. 
Men men. Nu sitter jag här med smet i håret och kämpar mig emot denna armé. 

Ska hem och baka pepparkakor och snickerakakor med mitt lilla guld sen. 
Det hör julen till. 
Har lite funderingar idag på mycket men känner mig lugn inombords. Skönt. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback