Godmorgon 2020s sista dag

Godmorgon. Här hemma sjunger och dansar jag runt till en gammal favoritdänga av ace of base..Det är årets sista dag. Känns mer som en regnig höstdag men så har första halvan av vintern sett ut. Känner mig mycket piggare idag faktiskt. 
Fortfarande tryck bakom ögat men resterande är borta..Skönt.

Ska ta en promenad. Det ger mig energi. Kanske lite ljudbok medan jag går. Inne i en riktig läsperiod nu. Jag får sådana svep där jag läser riktigt mycket. Just nu mest riktiga böcker. Ingen pågående ljudbok. 
Det är något som jag har ögonen öppna för överallt,boktips och dokumentärstips. 

Lite senare idag ska jag summera året lite kort. Det här varit en bergochdalbana verkligen..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback