Det där med mat och så morfar också

Godmorgon..eller goddag kanske mer är korrekt denna tid på dagen. 
Vad har jag gjort denna morgon?inte mycket. Lyssnat på min favoritpodd,druckit kaffe,kört två tvättmaskiner,tömt diskmaskinen och pysslat lite med ett av mina hobbyprojekt. 
Bihålorna besvärar mig och ger mig huvudvärk. Annars känns just täpptheten lite bättre idag. 
Sitter och funderar på middag för imorgon. 
Ska kolla om jag hittar förslag i några matbloggar jag brukar läsa. Kan vara kul att testa något nytt. 
Nathanael har det bra nere på Öland. Morfar är långledig från jobbet så de får mycket tid tillsammans. Jätteroligt. Min styvpappa är fantastiskt rolig att hänga med,framför allt när man är barn. Han är påhittig, kommer på roliga aktiviteter och han har barnasinnet kvar. Han är en ung 64 åring kan man säga. 
Och alla ungar älskar honom. Inte jättesvårt att förstå varför. 🙂



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback