betydelse och sjukstuga

Oerhört groggy. Vaknade strax innan 07..vi kom fram till att Natahanel behöver vara hemma från skolan idag pga sin snuva och huvudvärk. Sjukanmälde honom och somnade sedan om. Sov som en sten. Tittar jag i appen till min klocka så har jag 2 olika djupsömnsperioder mellan 07:10 och 09:15 
Drömde massor dessa timmar. 
Hade 56 min djupsömn enligt appen i natt så ökade upp lite nu. 

Idag blir det mycket vara hemma. Jag ska ut och gå då jag behöver det men N får vara hemma idag. Kanske se en film i soffan tillsammans och spela nåt spel. 

Imorgon ska jag vara hos ortopeden kl 12:20. Så jag hoppas att jag inte smittas nu. Jag känner än så länge ingenting. Det lilla jag hade försvann. 

Micaela blev så glad för den lilla överraskningen som jag postade henne..jag berättade även hur jag känner i ett kort. 
Det är viktigt tror jag att man då och talar om hur man känner för någon. Vad hen betyder. 
Det kan göra mycket och det är något vi alla behöver. 

Fick ett kort litet mail med fina ord från min mailvän. Det värmde. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback