3e advent.

Härlig 3e advent

Kollade.på Lucia i sängen imorse. 
Lucia är en av mina favoridagar på året. Det är lite magisk känsla över det. Jag har alltid tyckt om Lucia så länge jag kan minnas. 

Frukost med saffransbröd,alltid på Lucia sedan gammalt. 

Handlade för veckan. Fikade hos Eva och hämtade Nathanael som sovit över där. 

Hem och klädde granen. Den blev väldekorerad  men ändå väldigt fin. Har inte fotat den än så den kommer på bild så småningom. 
Julpyntade och äntligen så är min krubba framme. Lade ner stor omsorg på den. 

Dekorerade villa villekulla. Det här vi varit på väg att göra i en vecka men saker har kommit i vägen. Men nu är det gjort. Nu tog varsin sida jag och Nathanael. 
Slog in lite klappar som ska med Anette imorgon hem till hennes fyrbenta gäng.

Nu lite halvkrashad i sängen..klockan ringer 04:40. Kort dagpass 7-13:30. Sen direkt hem för att åka med Kissen till veterinären med Anette. Han ska ta nya diabetesprov,  vägas, vaccineras och klippa klorna. 
Fullt upp imorgon..

Se lite dokumentär nu. För trött för att läsa. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback