vardagen rullar på...

Vaknade med ont i kroppen, svullen i halsen och jättetrött. Har en lindrigare nackspärr också. Shit, jag har verkligen inte tid eller ork att bli sjuk nu. Vi ska dessutom till Öland om en vecka. Buhu, Idag är det Bromstensskolans dag och vi som föräldrar till barn i åk 2 ska sälja fika, kaffe+kaka. Inget vi behöver engagera oss hemifrån iår iaf, förra året skulle vi baka två matpajer att ta med för att sedan sälja i 30 minuter per indelad grupp. Ikväll ska vi sälja mellan kl 18:00-18:30. Inte min favoritgrej, mycket folk och ungar överallt.Men bara att bita ihop för lillemans skull :) Imorgon ska jag till Rinkeby folkets hus och hämta Nathanaels nummerlapp till Kista loppet som han springer på lördag. Det är mycket nu, det ena med det tredje. Jag har också en tid hos Sanna imorgon, Sanna är sjukgymnast/fysiolog/terapeut. Jag började där för min rygg och det utvecklades till bålträning och samtalskontakt. Jag kommer att fortsätta hos henne (började i våras) tills jag påbörjat min utredning på spine center i slutet av året. Nehe dags att sätta fart med läxorna igen. Motigt men solen skiner iallafall, alltid nåt :) TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback