trötter

Hua vad trögt det är att vakna vissa mornar. Igår orkade jag inte hålla mig vaken genom hela Greys anatomy utan somnade i sista reklampausen och sov sedan som sen halvdöd hela natten. Ändå var det zombiemode hela förmiddagen. 
Jag är så himla klantig ibland. Som nu när jag gått utan lärobok i två dagar (min nya kommer idag) så tänkte jag inte tanken att jag kunde använda min lärobok från när jag läste medicinsk grundkurs för 3 år sedan. Det är samma författare och boken är i princip identisk med den jag har nu i medicin 1. 
Detta kom jag på när jag satte mig och rensade bort böcker i vår överfulla bokhylla i mysrummet/kontoret. Då såg jag boken och kom på att det borde fungera. Daah. Ska påbörja studeringsuppgifterna pronto. 
 
Ska även läsa på om mitt Jane Doe fall. 
 
Just ja, nämnde jag att jag var till optikern? 
Hur som så kommer mina två nya glasögon den 4e maj och jag längtar faktiskt hör och häpna. Jag behöver det verkligen vid så mycket datortid som jag har nu. 
 
Hade inte blivit närsynt som jag trodde. är fortfarande översynt med brytningsfel. Ögat krampar och ställer inte om sig i läge från att suttit och läst på nära håll till att sedan gå ut och se på långt håll. Det blir en låsning. 
 
Hade inga åldersförändringar alltså som jag trodde. Där ser man. Behöver man inte bocka av det än. :)
 
Nu ska jag kolla posten sen sätta mig på altanen med kaffe och 32 gedigna instuderingsuppgifter. 
 
Simskola med lilleman sen också..
 
håhåjaja. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback