nätshopping och några förvirrade rader

det är med nätshopping. 
fruktansvärt bekvämt. Jag har aldrig varit en sådan person som gillat att springa i butiker i timmar. Efter max 1.5 timme har jag tröttnat typ. Nätshopping är perfekt för mig. Men är det inte läskigt egentligen hur man kan sitta och handla via en skärm? 
Jag har idag nätshoppat nya sneakers till lilleman och en del annat på behovslistan. 
fyndat två brallor till moi på nätauktion också. 
 
Jag är trött. Skulle behöva en helkroppsmassage och ett glas vin? Nej jag vet inte. Jag är bara trött. 
 
Jobbar på med min Jane Doe som har epilepsi och är så gott som klar. 
 
Jag skulle behöva klippa håret. Kan man inte fixa det via nätet med? Vore praktiskt. Mamma har det lyxigt som umgås med frisörer. Jag ringde min gamla salong från förr för att boka tid. 6e maj först hade de tid. Jag tackade nej. Vet inte riktigt var det blir nu. Funderar på solna C på måndag kanske efter fysioterapin. Vi får se. 
 
Imorgon ska jag på megaloppisen i Solnahallen med Eva. Kul, det är stort i och med att det bara är 2 helger om året. Sen ska jag hem på gårsstädning, det är mysigt. Killarna har cup igen på eftermiddagen, jag ska plugga. 
 
På söndag ska jag få träffa min älskade kisse Lukas igen. Jag längtar så efer honom men jag vet att han är i goda händer. Kanske lite föööör goda? 
 
Nehe renskriva klart det sista, bädda rent i sängarna och fixa fram ombyte till kvällens fotbollsträning. 
 
Cause Im a soccermom yes I am (hiphopper melodin dundrar på i huvudet) 
 
TJING
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback