motigt

jag är så galet fokurserad och motiverad att läsa denna utbildning. Jag ser så fram emot att byta yrke. MEN. När jag kommer till någon del som för mig är svår eller ointressant eller som i detta fallet svår OCH ointressant då har jag kämpigt med att ta mig vidare. Jag har då en tendens att stressa upp mig och klanka ner mig på själv för att jag inte upplever att jag är så snabb som jag normalt är. 
Där är jag nu. Har precis påbörjat case 2  vilket är ett fall av cancer. Cancer är jag intresserad av men allt basis man ska kunna om celler, vävnader och cellens beståndsdelar. Där blir det biologi/fysik/kemi känsla av allt och där är jag totalt ointresserad. Gud vad jag hatade dessa lektioner i skolan som yngre. Speciellt i högstadiet. Fysiken var värst. Jag mådde fysiskt illa när man skulle in där för det var så tråkigt och världens mest opedagogiska lärare som inte ens försökte att få fysik till ett kul ämne, 
 
Nej det blir hårda tag nu. Målet är att case ska vara klart i helgen.Studeringsfrågor och begreppsquiz på måndag. Läsning och repetition tisdag och så vidare till nästa case...
 
puh.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback