Ledig dag

Idag har jag varit ledig då jag är tillfälligt utan bok. Pysslat i trädgården och städat ur urväxta kläder och kläder som aldrig används ur garderoben. 
 
Varit en bra dag men många bra känslor. Glad lilleman som var nöjd med sin skoldag. 
 
Öppnade precis avsnitt 3 i skolan. Det är TVÅ cases detta kapitel. Jag som hade fullt sjå med att hinna med ETT: Hua. För att inte stressa upp mig extra och för att inte röra till det så har jag bara öppnat ena caset. 
 
Jag gick från döende Göran i cancer till Jane Doe krampande, blå och urinerande. 
Nervsystemet och sinnesorganen är på agendan. Jag lär få att bita i. 
 
Djupt andetag. Jag vägrar att få stresspanik. 
 
TJING! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback