grå starr

Arbetar just nu på case 4 eller snarare dubbelcase i case 3. Detta är case var ett nättare sådant och handlar om en gammal kvinna som drabbats av grå starr. 
Tjoho tänkte jag för detta kan jag. 
Min mormor har haft detta så jag vet hur det uppstår, hur det ser ut samt hur operationen ser ut. Så fick mycket hjälp på vägen där. Tack lilla mormor för det <3 
 
Igår kväll var jag trött. Satt och stirrade på skärmen och fick inte fram en rad. Gav upp vid 20.30. 
 
Köpte bettskenan ekulf häromdagen från apoteket. 
en sån man ska forma själv. Hua vilken grej. Två misslyckade försök senare så gav jag upp. 
Ska göra ett tredje försök idag och hoppas det går bättre. 
Någon som provat? Vet hur många gånger man kan forma om den innan den tappar funktionen? 
 
Nej usch vad bökigt det var. gillar inte sånt. 
 
Nu ska jag skriva klart min renskrivning om grå starr och skicka in. Sen måste jag ta tag i all vår rena tvätt. ser ut som en häcklöpare när man ska in i badrummet på bottenvåningen när man måste ta sig genom tvättstugan där högarna av ren tvätt är. Mindre kul. 
Tack och lov för playfunktionerna på diverse kanaler. Se på tv och vika tvätt går an. 
 
TJING! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback