det där med lågstadiet

Idag har jag haft en förmiddag med Nathanael i skolan. 
25 elever i årskurs 1 är ingen lek att hantera. 
Jag kommer aldrig att bli lågstadielärare det är iallafall en sak som är säker. 
All heder åt lärare och fritidspersonal. 
 
Det var roligt att vara med och se lite. Nu är jag väldigt närvarande redan som det är och jag frågar varje dag hur det gått och liknande men att faktiskt vara på plats var en annan sak. 
Det var mycket uppskattat av Nathanael också. 
 
Tänk att i NO så ingår filmen "Dunderklumpen" av och med Beppe Wolgers. Jag hade helt glömt denna raritet till pärla. Beppe var ju underbar. Ska definitivt fixa så vi kan titta hemma. 
 
I övrigt står det lite still nu. Ganska skönt men jag har mycket energi ändå. 
Har äntligen hittat någon som på allvar ser problemen med min rygg och ä beredd att hjälpa mig. Jädrar anacka var glad och tacksam jag är över det. Efter 7 års mardröm så kanske det problemet iallafall kan reduceras. 
 
Nu ska jag dricka kaffe, fixa klart en julklapp och sedan plocka upp godingen från fritids. 
 
TJING 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback