mello

Om 9 dar är det final i årets melodifestival. Har lyssnat på de flesta av bidragen och tycker att urvalet varit delvis kasst och delvis kanoners.

Vem ska vinna då? I have to say: Loreen!
Fantastiskt tryck i den låten och den är riktigt bra. Perfekt eurovision låt om ni frågar mig.

Andra favoriter jag haft då:

Molly Sandén. Fantastisk power ballad och så snygg hon är!

Lisa Miskovsky: UNDERBAR låt, Lisa är fantastisk. Och sån glädjespridare.

Dead by April: lite fusk eftersom jag sedan innan var väldigt förtjust i dom men måste ta med dom. Groulandet i låten förstör den något men resten är riktigt bra. Snygg scen show också. Funkar inte i eurovision enligt mig men hey kolla Lordi som skrällde 2006. never say never liksom.

Ulrik Munther: Riktigt bra låt och välskriven för att vara av en så ung som honom. Inget eurovision material men en bra radiolåt, lite tråkigt nummer.

Dynazti: Rock n roll ala 70 tal. Nice men inget eurovision material heller. Men helt ok rockdänga i hederlig rockstil.

Well där tog det slut. Danny då kanske nån undrar? NEJ och åter NEJ. Har aldrig gillat killen och gör inte nu heller. Numret är Saade kopierat rakt igenom och låten har man hört 1000 ggr förut i liknande stil. Nej hejdå Danny.

well nog pratat om detta egentligen oväsentliga ting.

TJING!




Kommentarer
Postat av: c

Han har för f*n inte Saade-kopierat låten!!! Hans låt är den absolut bästa, hans och Loreens!

2012-03-03 @ 01:55:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback