kväller

måndagskväll.

middagen avklarad och undandiskad. Lilleman kollar på polarexpressen och ska snart nattas. Trött som tusan har han varit idag efter sin 8 timmar långa playdate igår.

Ikväll ska jag fixa mina naglar, slänga ut lite grejer på tradera och sen blir det soffan. Om Marcus som haft det tungt på jobbet somnar så ska jag se filmen the women. annars blir nog en annan film. Får se vad det blir.

Tittade på senaste avsnittet av VD idag. hua, det blev en sån där "Jhenny är en fjant" scen i det avsnittet. Jag är för blödig för mitt eget bästa. 
 

Well nu ska jag varva ner, avslutar med att uttrycka min lättnad över att jag äntligen fått tag i en lärobok som nu är på väg till mig och billigt också. Nångång ska man ha tur.

God kväll allihopa.

TJING

Dear diary. I met a chipmunk today. He asked me what my name was. I told him that it was Joe. That lie will haunt me for the rest of my life.

hehe bara äääääälllllsssskar Damons hån. 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback